B.U.G. Mafia – Înapoi în viitor – Review

La 8 zile de la lansarea albumului Înapoi în viitor” am si eu putin timp sa ascult ce Uzzi, Caddy si Tattae au pus la dispozitie Gratuit pentru fani sa Downloadeze de pe site-ul lor :  http://bugmafiaoficial.ro/

Intro-ul si Outro-ul, marca Magic Touch, ar trebui direct date pe skip/forward pentru ca sunt nepotrivite atat ca sound dar si ca text. Ma refer la faptul ca intro-ul contine cuvinte cheie (golani, politic, sex, credinta, violenta, suferinta) care sunt menite sa aiba efectul psihologic de a atraga atentia ascultatorilor de gen si nu numai… de parca ar fi stiri gen OTV / KanalD… cautand audienta dramatizand totul. Sa nu uitam de dubla reclama/lauda de sine “Cea mai tare trupa…” – acest subiectivism kitsch-os ce nu trebuia sa fie imprimat vreodata pe CD.

Melodia, care da si titlul albumului, “Înapoi în viitor” trebuie neaparat ascultata cu volumul la maxim pentru beatul sau incredibil (efectiv, bass-ul rupe boxele de fiecare data). Refrenul mi s-a parut cam aiurea la prima auditie, dar dupa cateva repeat-uri m-am obisnuit cu el. Piesa merita, pe deplin, acest loc pe tracklist pentru ca energizeaza si familiarizeaza ascultatorul cu noul sound B.U.G. Mafia ce-l veti sesiza pe intreg albumul.

Pe langa ea merita mentionate, ca piese reusite : 03 – … si cui ii pasa ; 09 – Olimpiada ; 12 – Ti-o dau la Muie ; 14 – O La La (feat. WeedLady) ; 18 – 5000 de zile.

Facand referire la influentele r&b le-a iesit piesa 19 -  La Fel De Prost Ca Tine (feat. Bogdan Dima)… dar cu 05 – Cand Trandafirii Mor (feat. Lucian Colareza) au reusit sa creeze o mica *manea. *Exista totusi 2 explicatii: poate ca persoana care l-a ales pe Lucian Colareza sa cante refrenul piesei era fumat rau… sau a vrut sa castige o cota din publicul gelat, stiti voi, cel care apreciaza dansul din buric… in mod excesiv… si filmul “Poveste de cartier

Nu vrea sa mai comentez cum a distrus Villy celebrul refren folk (cantat inegalabil de Vali Sterian ) de la melodia 04 – Bag Pula-n Lume Si V-o Fac Cadou (feat. ViLLy), pentru ca as aloca prea mult timp si efort unui individ care nu a fost capabil sa se lanseze pe propriile picioare dupa s-a facut cunoscut publicului roman in 2000 cu hit-ul “Un 2 Si Trei De 0“.

Din punctul meu de vedere, per total, este un album bun … facand comparatie cu “muzica” pe care o screme Puya (care ar trebui sa se incadreze in acelasi gen).

Astept sa-l gasesc in magazinele de specialitate pentru a da cu banul… daca sa cumpar originalul sau nu… (avand in vedere ce am spus mai sus… nu pentru ca 30 de ron m-ar da afara din casa)

Va urez auditie plac(f)uta si spor la descarcat ;)

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About the Author

avatar

: Am creat acest blog din pasiune pentru muzica si din dorinta de a impartasi pareri cu alti "devoratori". Unele posturi vor fi sincere si altele vor fi "la caterinca", ramane ca dvs (cititorii) sa descoperiti la care din cele doua cazuri m-am si referit. Mai multe despre mine pe pagina About

Back to Top ↑

• Youtube

• Cronica Devoratorului